ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΥΣ"ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ":

8.11.09

Ρίτα Μουσούρη


Η Ρίτα Μουσούρη ήταν ηθοποιός (1906 - 20 Δεκεμβρίου 1985). Ήταν σύζυγος του Αλέξανδρου Μυράτ. Η πρώτη της εμφάνιση στο θέατρο έγινε το 1928. Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε σε ταινίες, όπως Η αδερφή μου θέλει ξύλο, Εγωϊσμός και Ανθισμένη αμυγδαλιά. Πέθανε ξεχασμένη και κηδεύτηκε με παρουσία κανενός ομοτέχνου της στην Νέα Σμύρνη.

Χαρακτηριστική ατάκα σκηνή

Από την ταινία "Η βίλα των οργίων"

Κυρία Δόμνα : "Παρακαλώ μιλάτε μου στον πληθυντικό θα με υποχρεώσετε... Είμαι κόρη Ναυάρχου.

Αστυνόμος (Γ. Βογιατζής): "Μωρέ δε πα νάσαι και αρχικελευστή"


Άλλη σκηνή προσπαθώντας να εξαφανίσει το καρνέ:

Κυρία Δόμνα: "Κύριε Ζάβαλε βοηθήστε με "

Ζάβαλος (Κωνσταντάρας): ..."Ζήτησέ τους να πας στην τουαλέτα κι εκεί θα το βολέψεις"

Κυρία Δόμνα : "Κι αν υποψιαστούν και με ψάξουν; "

Ζάβαλος : "Ε τότε φάτο"

Κυρία Δόμνα : "Να φάω κοτζάμ καρνέ;"

Ζάβαλος : "Εδώ άλλοι έχουν καταβροχθίσει ολόκληρες εγκυκλοπαίδειες"

Κυρία Δόμνα : "Φάτε το εσείς κύριε Ζάβαλε, εγώ έχω και το συκώτι μου"

πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου